17.12.2020

Kalajoen Reserviläiset Ry järjestää yhdistyksen lipun ja viirin suunnittelu kilpailun.

Kalajoen Reserviläiset Ry järjestää yhdistyksen lipun ja viirin suunnittelukilpailun. Kilpailu on kaikille avoin ja se kestää 30.5.2021 asti. Lipun ja viirin suunnitelussa pitää ottaa huomioon Kalajoen vanha vaakuna, koska yhdistys on perustettu vuonna 1962. Reserviläisliiton logoa voi käyttää myös. Yhdistys hakee logon käyttöön luvan Reserviläisliitolta. Ohjeet lipun ja viirin suunnitteluun löytyy reserviläisliiton internetsivustolta. Voittaja viiri tai lippu pääsee yhdistyksen viralliseksi tunnukseksi. Molemmille parhaille suunnittelijoille ojennetaan uusi viiri palkinnoksi lipun julkaisutilaisuudessa, yhdistyksen 60-vuotisjuhlan yhteydessä vuonna 2022. Suunnitelmat voidaan toimittaa postitse, Kalajoen Reserviläiset Ry, Saarentanhua 5, 85100 Kalajoki, suunnittelijan yhteystietoineen. Yhdistyksen syyskokouksessa vuonna 2021 päätetään paras lippu sekä viiri, jotka julkaistaan yhdistyksen virallisena tunnuksena, vuonna 2022  60-vuotisjuhlallisuuksissa. Yhdistys järjestää tempauksia ja kerää varoja lipun ja viirin valmistamiseen vuonna 2021. Myös sponsoreita haetaan lipun ja viirin toteuttamiseen.

Terveisin Kalajoen Reserviläiset