Kalajoen Reserviläiset Ry järjestää MPK:n ammunnat 30-31.10.2021 Kalajoella Särkkäin portin radalla.

Kalajoen Reserviläiset Ry järjestää MPK:n ammunnat 30-31.10.20201 Särkkäin Portin Radalla yhteistyössä Pohjanmaan MPK:n kanssa. Ammunta aika kello 8:00-17:00. Harjoituksen Johtajana toimii Jari Kerola. Ilmoittautuminen MPK:n kurssikalenterin kautta. Ammunan laatu (SOTVA). Naisten päivän paras tulos oli 125/150, Miesten paras tulos oli 130/150. Viikon lopun parhaan tuloksen ampui Kouluttaja Tuomas Niemi 140/150 jonka han teki kp-piirin aseella mallia Nordiko. Naisten päivästä huokui mukava tekemisen meininki ja miesten päivänä kilpailussa oli tiukka kisa parhaasta tuloksesta. Kuvassa Kouluttajat Jarkko Hyry, Ammunanjohtaja Jari Kerola ja Kouluttaja Tuomas Niemi. Tapahtumasta tulee myös juttu piirin lehteen jonka laatii Jouko Liikanen. Kuvaaja KP-Maanpuolustus lehden toimittaja Jouko Liikanen. Kalajoen Reserviläisten Puheenjohtaja Jari Kerola

la 30.10. - ma 31.10.2022

Särkkäin Portin Ampumarata, Hiihtomajantie, 85100 Kalajoki.